Wednesday, April 9, 2008

Populatia musulmana in inchisorile Europene

Am vazut un numar mentionat in articolul unui ziar, astfel ca am cautat mai mult. Am sa il adaug acest articol pana gasesc mai multe informatii.

Procentul estimativ al musulmanilor in inchisorile din Europa nu este simplu, cazuri ca Suedia, colectarea acestor informatii este interzisa. In multe cazuri, cifrele sunt estimative. Am adaugat linkul surselor mele, dar noteaza ca nu toate sursele au acelasi nivel de credibilitate.

EUMAP - EU Research program,
NEWS - mentioned in the news.

Belgium - 16% (12.8% Moroccans, 3.1% Turks) (EUMAP)

Denmark - 20% (NEWS)

England+Wales - 11% (NEWS)

France - 50%-60% (NEWS, NEWS)

Germany - 18% foreigners, cea mai joasa estimata pentru Muslims - 5% (EUMAP)

The Netherlands: 20%, inchisori de tineri - 26% (EUMAP)

Spain - 70% (NEWS)

Sursa

No comments: