Tuesday, April 8, 2008


De ce am creat acest blog


Portile Vienei au postat recent de ce ei blog-eaza ceea ce m-a determinat sa am propriul meu blog.

Nu blogez pentru bani, de vreme ce acest blog nu este profitabil. Totusi, blogez pentru ca imi face placere. Sa blogez despre Islamul in Europa este un hobby al meu. Daca nu mi-ar fi placut, nu as fi pus mare efort si timp.

De ce acest topic ma intereseaza? Marea comunitate musulmana din Vest pune mari dileme pentru demmocratia liberala. Aceste probleme sunt mult mai aparent in Europa, de vreme ce este un stat de natiuni. Am devenit interesata cum Europa intentioneaza sa rezolve aceste probleme, si sunt curioasa cum "ciocnirea dintre culturi" va afecta comunitatea Evreiasca. Acoperirea capului, sarbatorile si Sabatul, taierea kosher si hrana kosher, printre altii, sunt toate aspectele religioase ale vietii evreilor religiosi pe care evreii din Europa au fost obligati sa intre in contact de secole. Cum democratiile liberale vor trata dilemele puse de atat de largi grupuri de imigranti, cu diferinte intelegeri ale libertatii religiei si libertatii cuvantului? Cum vechea comunitate de evrei va fi afectata de aceste schimbari?

Sunt de asemenea interesata in ecuatia Europa- Israel. Urmaresc aceste ecuatii pentru ca intereseaza. Sper ca blogul meu informeaza, dar nu isi propune sa convinga. Am propria mea opinie si cateodata incerc sa o expun. Blogul meu ofera servicii de traducere din alte situri in engleza si este bazat pe aprope in intregime pe aceste situri. Multumesc mass mediei si internetului care imi da positibiltatea sa citesc ziare din intreaga lume.

No comments: